zaterdag 16 oktober 2010

~~ * spelen met distress inkt * ~~




Vorige week bij de demodagen van Doeading Monique Lokhorst aan het werk gezien en een beetje de kunst/techniek afgekeken.

Ik heb (nog) "maar" 6 kleuren distress inkt maar ben toch aan het proberen geslagen. Eerst op correspondentiekaartjes, maar dat vond ik toch niet fijn werken. De inkt was al ingetrokken voordat ik de tijd had om de inkt uit te wrijven. Daarom toch maar aquarelpapier gekocht en wat denk je...... het lukt;). Zie hier het resultaat van mijn probeersels van vandaag :D

Verder zal ik tot het einde van het jaar niet zoveel posten. Ben weer aan het werk... in Den Bosch. Vertrek zondagavond richting de B&B en kom de komende weken vrijdagavond weer terug. Daarna zullen er 2 dagen Zwolle bijkomen maar met de winter in aantocht is het s avonds te donker om echt te kunnen knutselen.

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Topje Peetje ;) geweldig zeg :) nou mag je het nog aan mij gaan leren wanneer er een klein beetje tijd over is in je drukke schema ;) hihi lol.

Big hugs
Syllie

Bianca Kalksma zei

Wat mooi gedaan! Prachtig zacht van kleur. Jammer dat je zo weinig tijd hebt voor de knutsel. Ik blijf je blog toch in de gaten houden voor het geval dat er weer iets moois op staat!